Table of Contents Table of Contents
Previous Page  47 / 50 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 47 / 50 Next Page
Page Background

47

STRATÉGIAI PARTNER

Ü

Az AlphaSonic Kft.-t 1993-

ban alapítottuk férjemmel, Kirov

Kirillel. A legelső perctől kezd-

ve fontos volt számunkra, hogy

amennyire csak lehet maradandót

alkossunk, és hosszú távon segítsük

a számítástechnikai vállalkozáso-

kat. Induláskor csak számítástech-

nikai kiegészítőkkel foglalkoztunk,

később pedig a piaci igényekre reagálva jöttek létre a cég újabb „lábai”, mint például a

biztonságtechnika, a viszonteladók oktatása, majd a kkv-k számára készített folyamatos

rendelkezésre állású informatikai rendszer és a rendszergazda hálózat. Biztonságtechnikai

eszközeink rengeteg cég számára nyújtottak már megoldást. Cégünk a fejlődését keres-

kedelmi és magatartásbeli stratégiájának köszönheti, amelynek középpontjában nemcsak

a partnerek és a termékeket befogadó piac igényei állnak, hanem az etikus és átlátható

magatartás és a családi jelleg. Utóbbinak köszönhető például, hogy a partnerek igényeire

sokkal rugalmasabban tudunk reagálni és az is, hogy mindig őket bevonva igyekszünk

növekedni.Mindig fontos volt számunkra, hogy az ügyfeleink szeressenek velünk dolgoz-

ni. Ahogy egy család törődik a tagjaival, úgy törődünk mi is a partnereinkkel. Hiszen mi

itt az Alphasonicnál segítünk az ügyfeleinknek a projektek teljes körű kidolgozásában,

egyedi tesztrendszereket biztosítunk számukra.

Az ügyfeleinket sikeres projektekhez juttatjuk és segítünk nekik végig vinni. Mun-

katársaink szakértelmére partnereink folyamatosan számíthatnak, és minden segítséget

megadunk, hogy a lehető legjobbat kapják vevőink! Ha bármilyen számítás- vagy bizton-

ságtechnikai projektje van, vagy kérdései vannak, forduljon hozzánk bizalommal!

Dimitrova Dessislava cégtulajdonos

Ü

A digitalizáció beköltözött a MÉDIÁ-ba is és hatékonyan képes támogatni

a marketingkommunikációt is. Felejtsük el a PDF megoldásokat. Az e-lapozó pro-

fesszionális és elegáns digitális megoldást nyújt a kiadványok online publikálására,

legyen az magazin, napilap, vagy akár katalógus. Ezzel a megoldással több komoly

érdeklődőt, lehet elérni és új kapcsolatokat is tud teremteni. A pdf alapanyagból

akár holnapra elkészíthető és azonnal internetre publikálható az e-lapozó kataló-

gus. Van néhány opció, kiegészítő lehetőség, amivel még hatékonyabb marketing

fegyverré tudjuk tenni kiadványokat, ezek közül tetszőlegesen lehet választani.

Különösen előnyös, ha a kiadványok mobil verzióban is elérhetőek, nyilatkozta

Staszny Ádám a Comfuture szakértője

Ü

Egyre népszerűbb a mondás: „nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.”

Nézzünk egy példát, hogy milyen veszélyeket rejt, ha egy kiváló cég nem látszik elég

jónak. Egy kedves ügyfelünk családi vállalkozásban már a 19. század óta a fából él:

anno a faiparban dolgozott a család, ma egyedi bútorokra specializálódtak. A projekt

előtti megbeszélésen föltettem a logikus kérdést: „miért pont tőled vegyek bútort, és

ne az Ikeából vagy egy másik bútorostól?” Mesélni kezd: Milyen módszerekkel érik el

azt, hogy a bútoruk ne essen szét 10 év alatt, hanem generációkat kibírjon. Komplett

lakberendezést adnak a tervezéstől egészen a beköltözésig, és ennek csak egy eleme

az, hogy a bútorokat is elkészítik. Nem konyhabútort és konyhát terveznek, hanem

megtervezik a reggeleidet. Több tucat ilyen érdekességet elmond, és a „minőségi bútor”

kifejezést megtölti valódi tartalommal. A gond viszont az, hogy a termék minőségét a

honlapjukon nem kommunikálták megfelelően. A weboldaluk mindössze annyit írt,

hogy a cégük mikor alakult, és hogy van saját gyártelepük. Ez egy új ügyfélnek kevés,

hiszen ő még nem ismeri őket. Ő nem látja a munkájukat, a gyártelepüket. Ő először

csak egy honlapot lát, és az alapján dönt. A cégednek nem az irodádban és a gyárt-

elepeden kell minőséginek lenni, hanem az én fejemben (amennyiben én vagyok az

ügyfél). A mindennapi munkám az, hogy cégeket fordítok magyarról magyarra. Ez azt

jelenti, hogy a marketingkommunikációs elemeiket (a szóróanyagoktól a honlapokon

át a hírlevelezésig bezárólag) szakzsargonról átültetem az ügyfél nyelvére. Azért fontos

ez, mert amit az ügyfél nem ért meg, az számára nem létezik. Az érthetőség felelőssége

mindig az üzenet küldőjét terheli – ha a reklámanyag túl száraz vagy túl szakmai, és az

ügyfél nem érti azt, akkor a hiba nem az ügyfélnél, hanem nálad van.

Sipos Zoltán - Kreatív Kontroll

Ü

Egyre népszerűbb a mondás: „nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.”

Nézzünk egy példát, hogy milyen veszélyeket rejt, ha egy kiváló cég nem látszik elég

jónak. Egy kedves ügyfelünk családi vállalkozásban már a 19. század óta a fából él:

anno a faiparban dolgozott a család, ma egyedi bútorokra specializálódtak. A projekt

előtti megbeszélésen föltettem a logikus kérdést: „miért pont tőled vegyek bútort, és

ne az Ikeából vagy egy másik bútorostól?”

Mesélni kezd:

• Milyen módszerekkel érik el azt, hogy a bútoruk ne essen szét 10 év alatt, hanem

generációkat kibírjon.

• Komplett lakberendezést adnak a tervezéstől egészen a beköltözésig, és ennek

csak egy eleme az, hogy a bútorokat is elkészítik.

• Nem konyhabútort és konyhát terveznek, hanem megtervezik a reggeleidet – és

nem színek vagy formák alapján dolgoznak, hanem az életstílusodból indulnak ki.

Több tucat ilyen érdekességet elmond, és a „minőségi bútor” kifejezést megtölti

valódi tartalommal. A gond viszont az, hogy a termék minőségét a honlapjukon

nem kommunikálták megfelelően. A weboldaluk mindössze annyit írt, hogy a cé-

gük mikor alakult, és hogy van saját gyártelepük. Ez egy új ügyfélnek kevés, hiszen

ő még nem ismeri őket. Ő nem látja a munkádat, a gyárteleped, a lelkes kollégáid.

Ő először csak egy honlapot lát, és az alapján dönt. A cégednek nem az irodád-

ban és a gyártelepeden kell minőséginek lenni, hanem az én fejemben (amennyiben

én vagyok az ügyfél). A mindennapi munkám az, hogy cégeket fordítok magyarról

magyarra. Ez azt jelenti, hogy a marketingkommunikációs elemeiket (a szóróanya-

goktól a honlapokon át a hírlevelezésig bezárólag) szakzsargonról átültetem az ügyfél

nyelvére. Az érthetőség felelőssége mindig az üzenet küldőjét terheli – ha a reklá-

manyag túl száraz vagy túl szakmai, és az ügyfél nem érti azt, akkor a hiba nem az

ügyfélnél, hanem nálad van.

Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll

Ü

Egy vállalkozás életében nagyon fontos dolog a megfelelő szoftver kiválasztása.

Amíg a vállalkozás még kicsi, esetleg induló vállalkozás, addig hajlamosak az „ingyenes”

vagy csak az egy-egy funkcióra alkalmas szoftvereket választani, majd ezeket párhuzamo-

san üzemeltetni. A vállalkozások ilyenkor is tudnak megfelelően működni, ám amikor

a cég növekvő pályára áll, és egyre több ügye lesz, úgy lesz egyre nehezebben átlátható a

működése. Egy gyors növekedés a nemmegfelelően szervezett, ügyvitelileg és folyamata-

iban nem kellően szabályozott vállalkozás számára akár végzetes is lehet. Az ügyek elvesz-

nek, a folyamatok félbe maradnak, nő a vevői elégedetlenség, nő a feszültség a vállalkozá-

son belül. A vállalkozás korai szakaszában egy megfelelően szabályozott működés segíthet

megelőzni ezeket a problémákat. Számos szoftver-rendszer létezik, amely támogatja a vál-

lalkozás ügyvitelét, folyamatait, kapcsolatait a partnereivel. Egy ilyen rendszer önerőből

történő megvásárlása komoly költséget jelenthet. Az

ügyREND.hu

Kft termékét akár

bérelni is lehet, így minimális kezdeti beruházással használatba lehet venni a szoftvert,

és élvezni a szoftver által nyújtott előnyöket. A vállalkozás növekedésével akár újabb és

újabb modulokat lehet használatba venni, illetve újabb felhasználói licenceket bérelni a

meglévők mellé. Egy bizonyos méret felett a bérlet helyett a szoftver megvásárlása akár

kifizetődőbb is lehet, erre is van lehetőség.

Eberhardt Zoltán

ügyREND.HU

Kft.

Ü

Nem elég, ha mi tudjuk, hogy létezünk. A mai dinamikusan változó világban

az internet az egyik mérvadó és a legkönnyebben elérhető tájékozódási pont. Az

internet jelen kell lenni, fontos, hogy megtalálhatóak legyünk, akár a legegyszerűbb

formában is. Ennek a legoptimálisabb megjelenési formája a ,,kapcsolati landigpa-

ge” oldal, ami természetes saját domain név alatt kell, hogy megjelenjen. Egy cég

minimális goodwillje azt is megköveteli, hogy az élő releváns tevékenységét egysze-

rű tömör formában megjelenítse. Elengedhetetlenül fontos az is, hogy a kapcsolati

adatai nyilvánosak legyenek, beleértve a telefonszámot és a kapcsolattartó személy

nevét is. További bizalom növelő megoldás, ha az adott cégnek, a hivatalos publikus

email címként nem egy gmail cím van megadva, hanem a saját domain név alatti

mail címet használ. Az internetes láthatóság megkönnyítése érdekében 2017 első

hónapjaiban elindul ,,WEBNÉVJEGY” program tesztváltozata, amelyhez csatla-

kozva csomagban lehet hozzájutni az alap landing page oldalhoz, a hozzátartozó

céges domannév regisztráláshoz, céges email címhez és a szükséges, de nem túlmé-

retezett tárhelyhez. Mindennek a tetejében a szolgáltatás ára a kkv pénztárcához

igazodik. Ezek az információk az alapokhoz tartoznak, de igény esetében a FortuNet

Kft. munkatársai szívesen segítik előzetes konzultációval a téma iránt érdeklődőket.