47
STRATÉGIAI PARTNER
Ü
Az AlphaSonic Kft.-t 1993-
ban alapítottuk férjemmel, Kirov
Kirillel. A legelső perctől kezd-
ve fontos volt számunkra, hogy
amennyire csak lehet maradandót
alkossunk, és hosszú távon segítsük
a számítástechnikai vállalkozáso-
kat. Induláskor csak számítástech-
nikai kiegészítőkkel foglalkoztunk,
később pedig a piaci igényekre reagálva jöttek létre a cég újabb „lábai”, mint például a
biztonságtechnika, a viszonteladók oktatása, majd a kkv-k számára készített folyamatos
rendelkezésre állású informatikai rendszer és a rendszergazda hálózat. Biztonságtechnikai
eszközeink rengeteg cég számára nyújtottak már megoldást. Cégünk a fejlődését keres-
kedelmi és magatartásbeli stratégiájának köszönheti, amelynek középpontjában nemcsak
a partnerek és a termékeket befogadó piac igényei állnak, hanem az etikus és átlátható
magatartás és a családi jelleg. Utóbbinak köszönhető például, hogy a partnerek igényeire
sokkal rugalmasabban tudunk reagálni és az is, hogy mindig őket bevonva igyekszünk
növekedni.Mindig fontos volt számunkra, hogy az ügyfeleink szeressenek velünk dolgoz-
ni. Ahogy egy család törődik a tagjaival, úgy törődünk mi is a partnereinkkel. Hiszen mi
itt az Alphasonicnál segítünk az ügyfeleinknek a projektek teljes körű kidolgozásában,
egyedi tesztrendszereket biztosítunk számukra.
Az ügyfeleinket sikeres projektekhez juttatjuk és segítünk nekik végig vinni. Mun-
katársaink szakértelmére partnereink folyamatosan számíthatnak, és minden segítséget
megadunk, hogy a lehető legjobbat kapják vevőink! Ha bármilyen számítás- vagy bizton-
ságtechnikai projektje van, vagy kérdései vannak, forduljon hozzánk bizalommal!
Dimitrova Dessislava cégtulajdonos
Ü
A digitalizáció beköltözött a MÉDIÁ-ba is és hatékonyan képes támogatni
a marketingkommunikációt is. Felejtsük el a PDF megoldásokat. Az e-lapozó pro-
fesszionális és elegáns digitális megoldást nyújt a kiadványok online publikálására,
legyen az magazin, napilap, vagy akár katalógus. Ezzel a megoldással több komoly
érdeklődőt, lehet elérni és új kapcsolatokat is tud teremteni. A pdf alapanyagból
akár holnapra elkészíthető és azonnal internetre publikálható az e-lapozó kataló-
gus. Van néhány opció, kiegészítő lehetőség, amivel még hatékonyabb marketing
fegyverré tudjuk tenni kiadványokat, ezek közül tetszőlegesen lehet választani.
Különösen előnyös, ha a kiadványok mobil verzióban is elérhetőek, nyilatkozta
Staszny Ádám a Comfuture szakértője
Ü
Egyre népszerűbb a mondás: „nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.”
Nézzünk egy példát, hogy milyen veszélyeket rejt, ha egy kiváló cég nem látszik elég
jónak. Egy kedves ügyfelünk családi vállalkozásban már a 19. század óta a fából él:
anno a faiparban dolgozott a család, ma egyedi bútorokra specializálódtak. A projekt
előtti megbeszélésen föltettem a logikus kérdést: „miért pont tőled vegyek bútort, és
ne az Ikeából vagy egy másik bútorostól?” Mesélni kezd: Milyen módszerekkel érik el
azt, hogy a bútoruk ne essen szét 10 év alatt, hanem generációkat kibírjon. Komplett
lakberendezést adnak a tervezéstől egészen a beköltözésig, és ennek csak egy eleme
az, hogy a bútorokat is elkészítik. Nem konyhabútort és konyhát terveznek, hanem
megtervezik a reggeleidet. Több tucat ilyen érdekességet elmond, és a „minőségi bútor”
kifejezést megtölti valódi tartalommal. A gond viszont az, hogy a termék minőségét a
honlapjukon nem kommunikálták megfelelően. A weboldaluk mindössze annyit írt,
hogy a cégük mikor alakult, és hogy van saját gyártelepük. Ez egy új ügyfélnek kevés,
hiszen ő még nem ismeri őket. Ő nem látja a munkájukat, a gyártelepüket. Ő először
csak egy honlapot lát, és az alapján dönt. A cégednek nem az irodádban és a gyárt-
elepeden kell minőséginek lenni, hanem az én fejemben (amennyiben én vagyok az
ügyfél). A mindennapi munkám az, hogy cégeket fordítok magyarról magyarra. Ez azt
jelenti, hogy a marketingkommunikációs elemeiket (a szóróanyagoktól a honlapokon
át a hírlevelezésig bezárólag) szakzsargonról átültetem az ügyfél nyelvére. Azért fontos
ez, mert amit az ügyfél nem ért meg, az számára nem létezik. Az érthetőség felelőssége
mindig az üzenet küldőjét terheli – ha a reklámanyag túl száraz vagy túl szakmai, és az
ügyfél nem érti azt, akkor a hiba nem az ügyfélnél, hanem nálad van.
Sipos Zoltán - Kreatív Kontroll
Ü
Egyre népszerűbb a mondás: „nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.”
Nézzünk egy példát, hogy milyen veszélyeket rejt, ha egy kiváló cég nem látszik elég
jónak. Egy kedves ügyfelünk családi vállalkozásban már a 19. század óta a fából él:
anno a faiparban dolgozott a család, ma egyedi bútorokra specializálódtak. A projekt
előtti megbeszélésen föltettem a logikus kérdést: „miért pont tőled vegyek bútort, és
ne az Ikeából vagy egy másik bútorostól?”
Mesélni kezd:
• Milyen módszerekkel érik el azt, hogy a bútoruk ne essen szét 10 év alatt, hanem
generációkat kibírjon.
• Komplett lakberendezést adnak a tervezéstől egészen a beköltözésig, és ennek
csak egy eleme az, hogy a bútorokat is elkészítik.
• Nem konyhabútort és konyhát terveznek, hanem megtervezik a reggeleidet – és
nem színek vagy formák alapján dolgoznak, hanem az életstílusodból indulnak ki.
Több tucat ilyen érdekességet elmond, és a „minőségi bútor” kifejezést megtölti
valódi tartalommal. A gond viszont az, hogy a termék minőségét a honlapjukon
nem kommunikálták megfelelően. A weboldaluk mindössze annyit írt, hogy a cé-
gük mikor alakult, és hogy van saját gyártelepük. Ez egy új ügyfélnek kevés, hiszen
ő még nem ismeri őket. Ő nem látja a munkádat, a gyárteleped, a lelkes kollégáid.
Ő először csak egy honlapot lát, és az alapján dönt. A cégednek nem az irodád-
ban és a gyártelepeden kell minőséginek lenni, hanem az én fejemben (amennyiben
én vagyok az ügyfél). A mindennapi munkám az, hogy cégeket fordítok magyarról
magyarra. Ez azt jelenti, hogy a marketingkommunikációs elemeiket (a szóróanya-
goktól a honlapokon át a hírlevelezésig bezárólag) szakzsargonról átültetem az ügyfél
nyelvére. Az érthetőség felelőssége mindig az üzenet küldőjét terheli – ha a reklá-
manyag túl száraz vagy túl szakmai, és az ügyfél nem érti azt, akkor a hiba nem az
ügyfélnél, hanem nálad van.
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll
Ü
Egy vállalkozás életében nagyon fontos dolog a megfelelő szoftver kiválasztása.
Amíg a vállalkozás még kicsi, esetleg induló vállalkozás, addig hajlamosak az „ingyenes”
vagy csak az egy-egy funkcióra alkalmas szoftvereket választani, majd ezeket párhuzamo-
san üzemeltetni. A vállalkozások ilyenkor is tudnak megfelelően működni, ám amikor
a cég növekvő pályára áll, és egyre több ügye lesz, úgy lesz egyre nehezebben átlátható a
működése. Egy gyors növekedés a nemmegfelelően szervezett, ügyvitelileg és folyamata-
iban nem kellően szabályozott vállalkozás számára akár végzetes is lehet. Az ügyek elvesz-
nek, a folyamatok félbe maradnak, nő a vevői elégedetlenség, nő a feszültség a vállalkozá-
son belül. A vállalkozás korai szakaszában egy megfelelően szabályozott működés segíthet
megelőzni ezeket a problémákat. Számos szoftver-rendszer létezik, amely támogatja a vál-
lalkozás ügyvitelét, folyamatait, kapcsolatait a partnereivel. Egy ilyen rendszer önerőből
történő megvásárlása komoly költséget jelenthet. Az
ügyREND.huKft termékét akár
bérelni is lehet, így minimális kezdeti beruházással használatba lehet venni a szoftvert,
és élvezni a szoftver által nyújtott előnyöket. A vállalkozás növekedésével akár újabb és
újabb modulokat lehet használatba venni, illetve újabb felhasználói licenceket bérelni a
meglévők mellé. Egy bizonyos méret felett a bérlet helyett a szoftver megvásárlása akár
kifizetődőbb is lehet, erre is van lehetőség.
Eberhardt Zoltán
ügyREND.HUKft.
Ü
Nem elég, ha mi tudjuk, hogy létezünk. A mai dinamikusan változó világban
az internet az egyik mérvadó és a legkönnyebben elérhető tájékozódási pont. Az
internet jelen kell lenni, fontos, hogy megtalálhatóak legyünk, akár a legegyszerűbb
formában is. Ennek a legoptimálisabb megjelenési formája a ,,kapcsolati landigpa-
ge” oldal, ami természetes saját domain név alatt kell, hogy megjelenjen. Egy cég
minimális goodwillje azt is megköveteli, hogy az élő releváns tevékenységét egysze-
rű tömör formában megjelenítse. Elengedhetetlenül fontos az is, hogy a kapcsolati
adatai nyilvánosak legyenek, beleértve a telefonszámot és a kapcsolattartó személy
nevét is. További bizalom növelő megoldás, ha az adott cégnek, a hivatalos publikus
email címként nem egy gmail cím van megadva, hanem a saját domain név alatti
mail címet használ. Az internetes láthatóság megkönnyítése érdekében 2017 első
hónapjaiban elindul ,,WEBNÉVJEGY” program tesztváltozata, amelyhez csatla-
kozva csomagban lehet hozzájutni az alap landing page oldalhoz, a hozzátartozó
céges domannév regisztráláshoz, céges email címhez és a szükséges, de nem túlmé-
retezett tárhelyhez. Mindennek a tetejében a szolgáltatás ára a kkv pénztárcához
igazodik. Ezek az információk az alapokhoz tartoznak, de igény esetében a FortuNet
Kft. munkatársai szívesen segítik előzetes konzultációval a téma iránt érdeklődőket.